Η νέα σχολική χρονιά πλησιάζει και όλη η διεπιστημονική ομάδα του Family Land είναι έτοιμη να υποδεχθεί τους μαθητές της με νέα προγράμματα θεραπειών, σχολικής μελέτης και δημιουργικής απασχόλησης για παιδιά από 2 ετών.

Δείτε όλα τα προγράμματα αναλυτικά στο familyland.gr

Ομάδες Παιδιών Δημιουργικής απασχόλησης

ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ (2 έως 6 ετών)

Ομάδα δημιουργικής απασχόλησης. Τα παιδιά κάνουν δραστηριότητες που στοχεύουν στην ενδυνάμωση εκφραστικού λόγου, στην ανάπτυξη του γνωστικού τομέα με εκπαιδευτικές ενότητες, στη κοινωνικοποίηση-λειτουργία σε ομάδα, στην οργάνωση – συγκέντρωση, και στην ανάπτυξη Κοινωνικών δεξιοτήτων. Παίζουν, ζωγραφίζουν και κάνουν κατασκευές με κάθε είδους υλικό.

ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΑΣ ΘΗΣΑΥΡΟΙ (2 έως 4 ετών)

Πρωινό εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (Μεταβρεφικό & Προ-προνηπιακό τμήμα)
Η απέραντη αγάπη μας για τα παιδιά και η ανάγκη μας να τα καθοδηγήσουμε και να περπατήσουμε μαζί τους στον δρόμο της μάθησης και της ομαλής ψυχοσωματικής τους ανάπτυξης, ήταν οι βασικές αιτίες για την δημιουργία του ‘’Μικρού Σχολείου’’ μας.

Η δομή του προγράμματος έχει εκπαιδευτικό – ψυχοπαιδαγωγικό χαρακτήρα και το πρόγραμμα δραστηριοτήτων διαμορφώνεται ανάλογα με τις δυνατότητες και αδυναμίες των παιδιών.

Το μεταβρεφικό τμήμα (2-3 ετών) λειτουργεί τρείς ημέρες την εβδομάδα, ενώ το προ-προνηπιακό τμήμα (3-4 ετών) λειτουργεί καθημερινά. Τα τμήματα είναι ολιγομελή με στόχο την εξατομικευμένη διδασκαλία.

PLUS: “ΟΜΑΔΑ ΜΗΤΕΡΩΝ” παιδιών 2-4 ετών.

Οι μητέρες μαζί με τη ψυχολόγο συζητούν θέματα που τους απασχολούν, σε σχέση με την ομαλή ψυχοσωματική ανάπτυξη και εκπαίδευση των παιδιών.

PLAY & LEARN (3 έως 6 ετών)

Απογευματινό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα παιχνιδιού και μάθησης στα Αγγλικά

ΜΟΥΣΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ORFF (3 έως 7 ετών)

Μαθήματα που συνδυάζουν μουσική, κίνηση, λόγο και θέατρο, όλα με τρόπο φυσικό, που προσεγγίζει το παιδικό παιχνίδι, την παιδική σκέψη και φαντασία. Η μουσικοκινητική αγωγή Orff επιτυγχάνει τη γνωριμία του παιδιού με τη μουσική και τη δημιουργία μουσικής από το ίδιο το παιδί με χρήση απλών μουσικών οργάνων. Επίσης στοχεύει στην ανάπτυξη της αισθητικής του παιδιού και της αντίληψής του σε κάθε επίπεδο: αντίληψης του χώρου, του χρόνου, των μορφών, των χρωμάτων. Το παιδί κοινωνικοποιείται, μαθαίνει να συνεργάζεται και αναπτύσσει τη φαντασία του.

ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ (4 έως 9 ετών)

Το θεατρικό παιχνίδι είναι ένας τρόπος να οξύνουμε την φαντασία των παιδιών, να αναπτύξουμε την ψυχοκινητική τους έκφραση, να οξύνουμε την κρίση τους και να τους δώσουμε τη δυνατότητα να δράσουν συλλογικά, αφού το θέατρο είναι τέχνη σύνθετη και συλλογική.

Με κινητικές ασκήσεις, παντομίμα, αυτοσχεδιασμούς και δραματοποίηση, τα παιδιά αποκτούν σωματική πειθαρχία, αναπτύσσονται, εμπλουτίζουν το λεξιλόγιό τους, κινούνται και εκφράζονται ελεύθερα, χωρίς αναστολές, παρατηρούν και εξασκούν τη συγκέντρωσή τους.

Εκπαιδευτικές ομάδες

Διδασκαλία αρχαίων ελληνικών σε μαθητές δημοτικού «Φιλοσοφική Junior»
Πλήθος ερευνών καταδεικνύουν πλέον τη συμβολή των αρχαίων Ελληνικών σε καίριους τομείς της ψυχοδιανοητικής αναπτύξεως του παιδιού ιδιαιτέρως κατά την γλωσσικά κρίσιμη περίοδο έως 13 ετών. Κατά τη διάρκεια αυτών των χρόνων συντελείται η ολοκλήρωση της λειτουργικής διαφοροποίησης των εγκεφαλικών ημισφαιρίων.

Γι΄ αυτό το λόγο, τα Family land ακολουθώντας πάντα πρωτοποριακές εκπαιδευτικές μεθόδους, δημιούργησαν ένα τμήμα διδασκαλίας της Αρχαίας Ελληνικής μέσω της οποίας το παιδί θα μπορέσει με τις σωστές υποδείξεις, να φτάσει στην κατανόηση και στη σωστή χρήση της γλώσσας. Βασικός στόχος της συγκεκριμένης πρωτοποριακής μεθόδου στο χώρο των κέντρων ειδικών θεραπειών, δεν είναι να προετοιμαστούν τα παιδιά για να συνδιαλλαγούν με τους αρχαίους Έλληνες, αλλά να γίνουν οι ίδιοι οι κατασκευαστές της γέφυρας που θα ενώσει την Αρχαία Ελληνική γλώσσα με τη σύγχρονη της. Η ομάδα θα πραγματοποιείται με βιωματικές και διαδραστικές δραστηριότητες προσαρμοσμένες στις ανάγκες και των παιδιών με δυσκολίες μάθησης.

Μικρό Νηπιαγωγείο

Το νηπιαγωγείο είναι η πρώτη βαθμίδα εκπαίδευσης και συνεισφέρει στην συναισθηματική, πνευματική και κοινωνική εξέλιξη των παιδιών. Παράλληλα, είναι το απαραίτητο βήμα προετοιμασίας για την εισαγωγή τους στο δημοτικό σχολείο.

Για αυτούς τους λόγους δημιουργήσαμε την ομάδα μας, “το μικρό νηπιαγωγείο”. Μέσα από την εργασία σε συγκεκριμένες θεματικές ενότητες , όπως ο άνθρωπος και η ταυτότητά του, η φύση και το περιβάλλον, η υγεία και η διατροφή, τα ταξίδια κ.α, τα παιδιά θα έρθουν σε επαφή με τις διαδικασίες της γραφής και της ανάγνωσης, της παραγωγής και της κατανόησης κειμένων και της αντίληψης μαθηματικών εννοιών και σχημάτων.

Oι βασικοί στόχοι των “μικρών νηπιαγωγών” είναι οι ακόλουθοι:

  • Ενδυνάμωση του εκφραστικού λόγου
  • Εμπλουτισμό λεξιλογίου
  • Εκμάθηση των γραμμάτων της αλφαβήτου
  • Εκμάθηση της διαδικασίας της ανάγνωσης
  • Εξοικείωση με τους αριθμούς και τις έννοιες των μαθηματικών
  • Αναγνώριση και ταξινόμηση βασικών γεωμετρικών σχημάτων
  • Ενίσχυση των γραφοκινητικών δεξιοτήτων
  • Καλλιέργεια του ομαδικού πνεύματος, της συνεργασίας και της ανταλλαγής απόψεων μεταξύ των παιδιών.

Τα μέσα που θα χρησιμοποιήσουμε για τα πετύχουμε τους παραπάνω στόχους είναι τα πολυτροπικά κείμενα (συνδυάζουν εικόνα, ήχο, λόγο), τα παραμύθια, τα παιχνίδια ρόλων, τα φύλλα εργασίας, οι ομαδικές εργασίες, τα εκπαιδευτικά παιχνίδια και οι νέες τεχνολογίες.

Ομάδα Διδασκαλίας Μαθηματικών σε μαθητές δημοτικού «Τα Σαΐνια» Σε πολλά παιδικά μάτια τα μαθηματικά φαντάζουν σαν ένα μάθημα γεμάτο αφηρημένες και ακατανόητες έννοιες, συχνά τα αντιμετωπίζουν σαν ένα σκοτεινό δωμάτιο. Ένα σκοτεινό δωμάτιο, όμως, δεν είναι απαραίτητα άδειο. Αντίθετα, είναι γεμάτο θησαυρούς που περιμένουν να τους ανακαλύψεις! Βασικό έργο της ομάδας μαθηματικών “τα σαΐνια” θα είναι να οδηγήσει τα παιδιά να ανακαλύψουν όλους αυτούς τους θησαυρούς! Οι δυο βασικοί άξονες της ομάδας θα είναι η κατάκτηση της προπαιδείας και η εκμάθηση στρατηγικών επίλυσης προβλημάτων. Στους δυο αυτούς τομείς, οι οποίοι αποτελούν απαραίτητη γνωστική βάση σε όλες τις τάξεις του δημοτικού ,οι μαθητές παρουσιάζουν μεγάλα ελλείμματα.

Ομάδα δημιουργικής έκφρασης-έκθεσης “…για φαντάσου…”

Στόχος της ομάδας είναι να αντιληφθούν τα παιδιά ότι μπορούν να διατυπώνουν τις σκέψεις τους και να επικοινωνούν με τους άλλους όχι μόνο προφορικά αλλά και γραπτά. Βασικός στόχος είναι να εξοικειωθούν με τα διάφορα κειμενικά είδη, τα οποία θα χρειάζεται να διακρίνουν σε όλη τη σχολική τους πορεία, με έμφαση στη δομή των περιγραφικών κειμένων και της βιωματικής αναδιήγησης, που αποτελούν τα πιο απλά είδη κειμένων. Για να μπορούν όμως τα παιδιά να εκφράσουν στο γραπτό τους αυτό που σκέφτονται και να γίνονται κατανοητά από τους αναγνώστες, πρέπει πρώτα να διδαχθούν και να βελτιώσουν κάποιες απαραίτητες δεξιότητες. Η εξάσκηση στην γραπτή έκφραση μπορεί να γίνει με ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο, που θα επιτρέπει στο παιδί να ξεδιπλώνει τη φαντασία του και να συμμετέχει ενεργά, λέγοντας τη γνώμη του, κρίνοντας αυτά που διαβάζει και συζητώντας με τους συμμαθητές του.

Ενισχυτική Διδασκαλία με λογισμικά

Στόχος της ομάδας είναι η ενισχυτική διδασκαλία των παιδιών με βάση την ύλη του υπουργείου παιδείας, χρησιμοποιώντας λογισμικά σε διαδραστικό πίνακα αφής. Τα παιδιά εξασκούνται σε ασκήσεις, συνεργάζονται και εμπλουτίζουν τις γνώσεις τους.

Κατανόηση Κειμένου & Οργάνωση Μελέτης “ΠΩΣ ΔΙΑΒΑΖΩ”

Η κυριότερη δυσκολία που αντιμετωπίζουν τα παιδιά σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης είναι η οργάνωση της μελέτης τους και ο τρόπος αποδοτικής εκμάθησης των θεωρητικών μαθημάτων. Αν το παιδί επιτύχει τα παραπάνω, διευκολύνεται σε όλα τα μαθήματα, με αποτέλεσμα την υψηλότερη επίδοση του και συνεπώς την ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης του. Στην ομάδα μαθαίνει στρατηγικές μάθησης και οργάνωσης μέσα από την ύλη του σχολείου καθώς και μέσω βιωματικών δραστηριοτήτων.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ