Αναγνώστης μας απέστειλε μήνυμα σχετικά με τη σήμανση των οδών (τις πινακίδες) στον κάτω Ταύρο:

Καλημέρα και χρόνια πολλά με υγεία και δουλειά!!!
Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με την σήμανση των οδών στον Δήμο μας.
Παρατήρησα οτι στο Μοσχάτο και στον πάνω Ταύρο ( πάνω απο την Πειραιώς ) έχουν τοποθετηθεί νέες πινακίδες σήμανσης των οδών εδω και κάμποσες ημέρες.
Στον κάτω Ταύρο τίποτα…
Υπάρχει κάποιος λόγος για αυτό?
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ.

25 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Είμαι περίεργος ο προσδιορισμός “πάνω” και “κάτω” από πού πηγάζει;
    Από κάποια υψομετρική διαφορά ή από την ψυχική διάθεση των περιοίκων;

    Θα προτιμούσα Ανατολικός Ταύρος και Δυτικός Ταύρος.
    Εκφράζει πιο σωστά την πραγματικότητα …

    • Αυτό σας πείραξε αγαπητέ; Ο προσδιορισμός; Καλά τα λέει ο συμπολίτης μας. “Κάτω”-Ταύρος ή αλλιώς “Παραμελημένος”-Ταύρος! Ξέρετε, από τις γραμμές του ΟΣΕ και μέχρι την Π. Ράλλη. Εκεί που περνάνε τα τριαξονικά ταρακουνώντας τα σπίτια, θέτοντας σε κίνδυνο τις ζωές των παιδιών που πηγαίνουν στο σχολείο, μολύνοντας με μονοξείδιο του άνθρακα την ατμόσφαιρα. Εκεί που οι τοπικοί μαγαζάτορες, μουντζουρώνουν με κόκκινο σπρέϋ τις πινακίδες που απαγορεύουν την διέλευση βαραίων οχημάτων. Εκεί που λιμνιάζουν οι δρόμοι με μια απλή βροχή. Εκεί που τα μισά πεζοδρόμια είναι πλακόστρωτα ενώ τα υπόλοιπα με κακής ποιότητας ξεφτισμένο τσιμέντο. Στα πάρκα που σκυλοβρωμάνε. Στους δρόμους που υποχωρούν από την χρήση των χιλιάδων οχημάτων. Με τις λάμπες φωτισμού που όταν καούν, πρέπει να ειδοποιήσουμε 30 φορές για να αποφασίσουν να τις αλλάξουν. Γι’ αυτό τον Ταύρο μιλάει! Για τους κατοίκους του οποίου εσείς αρκεστήκατε να ειρωνευτείτε!

  2. Ενδεχομενως δεν ειστε ταυριωτης κυριε δημοτη ( χωρις να θελω να παρεξηγηθειτε) αλλα το πανω κατω τοσα λεγετε με οριο κυριως τις γραμμες του τρενου και σε ποιο στενη οριοθετηση με βασει την πειραιως. Το ανατολικος δυτικος δεν υπαρχει πουθενα παρα μονο στους εκλογικους καταλογους απο τοτε που σταματησαν τις ενοριες, κεγαλη εφευρεση που καποιοι πρεπει να κουραστηκαν να σκεφτουν. Αλλα ηταν και αυτο στα πλασια του εκδημοκρατισμου και της ανεξιθρησκειας της χωρας. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!!

  3. μεχρι να πεις Ανατολικος , ξημερωσε, ασε που μαλλο θα γελανε και οσοι σε ακουσουν.
    οσον αφορα το γεγονος που συμβαινει στη κατω ή δυτικη μερια του ταυρου, ή στον ασχημο ταυρο, προφανως δεν εχει πολλους υποψηφιους των εκλογων να μενουν εκει , οποτε ηταν περιττο.

  4. Και μιας που το λύσαμε το θέμα της ονομασίας του υποβαθμισμένου Ταύρου στην κουβέντα μας, ή τουλάχιστον προσπαθήσαμε να το κάνουμε, ας προχωρήσουμε και στην ουσία.
    ΚΑΝΕΝΑΣ από τους τόσους υποψήφιους που διατυμπανίζουν την παρουσία, τις συμμαχίες και το… έργο που πρόκειται να γίνει από πλευράς τους, δεν σκοπεύει να σχολιάσει για τα πραγματικά προβλήματα του Δήμου μας. Δεν τολμάει κανένας κι ας προσποιούνται όλοι τους οραματιστές. Οι περισσότεροι έχουν ξεχάσει από που προέρχονται ή δεν θέλουν απλά να το θυμούνται. Μην περιμένετε τίποτα κι από κανέναν. Αυτή είναι η αλήθεια. Πέρα από την ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ και την ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ, ΚΑΝΕΝΑΣ δεν πρόκειται να ασχοληθεί με τα πραγματικά προβλήματα. Όσο και να τους προκαλείτε.

  5. Καλημέρα και χρόνια πολλά,
    Θα μπουν και στον υπόλοιπο Ταύρο πινακίδες σήμανσης οδών με την επόμενη παραγγελία.
    Η κυκλοφοριακή μελετη μάλιστα προβλέπει σηματοδότηση στην ευρύτερη περιοχή του Εσταυρωμένου και παρεμβάσεις στον κόμβο της λ. Ειρήνης με την Μακεδονίας. Και όχι μονο.
    Θα μου επιτρέψετε όμως να διαφωνήσω στο οτι οι πινακίδες ανήκουν σε οτι ονομάζουμε “πραγματικά προβλήματα”. Η περιοχή κάτω απο τις γραμμές του τρένου, εχει πολύ σημαντικότερα προβλήματα που πρέπει να μπουν σε προτεραιότητα προφανώς μεγαλύτερη απο τις πινακίδες.
    Ήδη εχουν ενταχθεί σε διάφορα προγράμματα χρηματοδότησης έργα που αφορούν την ευρύτερη περιοχή της Πλατανας και των Περιβολιων. Ενδεικτικά αναφέρω την δημοπράτηση των πεζοδρομίων στην οδό Ήρας, την αναβάθμιση του Πάρκου Λαού και την αξιοποίηση του οικοπέδου Μετζηδιέ, ενώ ήδη εχει ολοκληρωθεί η νεα παιδική χαρά στην οδό Ήρας και έγιναν και μια σειρά απο μικρές παρεμβάσεις προκειμένου να λυθούν προβλήματα που υπήρχαν για πολλα χρονια. Δεν ισχυρίζομαι οτι λύθηκαν όλα, προς Θεού, υπάρχουν ακομα πολλα να γίνουν αλλα δεν ειναι ξεχασμένες αυτές οι γωνιές του δημου μας. Καθε άλλο, ειμαι σε θέση να γνωρίζω οτι αποτελούν προτεραιότητα. Ας συνυπολογίσουμε καθε φορά που κάνουμε την κριτική μας (η οποία πρεπει φυσικα να γίνεται) σε ποιό οικονομικό περιβάλλον επιχείρησε η δημοτική αρχή να λειτουργήσει τα 3,5 χρονια που πέρασαν. Νομιζω πως κατάφερε αρκετά τηρουμένων των αναλογιών, ενώ για όσα δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει έβαλε τις βάσεις και μένει η έγκριση των κονδυλίων και η υλοποίηση.

    • Το πρόβλημα στην ευρύτερη περιοχή των Περιβολιών και της Πλατάνας, είναι το κυκλοφοριακό και η ατμοσφαιρική ρύπανση. Και μπορεί όπως λέτε, να μην πρόλαβε στα 3μιση χρόνια η συγκεκριμένη δημοτική αρχή να κάνει κάτι, ούτε στα 8 χρόνια η προηγούμενη από αυτήν, ούτε στα 20 χρόνια η προηγούμενη εκείνης, όμως το πρόβλημα πλέον έχει φτάσει στο απροχώρητο. Φυσικά και οι μουτζουρωμένες πινακίδες θα μπορούσαν να θεωρηθούν δευτερεύον πρόβλημα. Όμως επιβάλλουν τον Κ.Ο.Κ. κι αυτός απαγορεύει την διέλευση βαρέων οχημάτων μέσα από δρόμους του Ταύρου. Είναι δυνατόν σε δρόμους τόσο στενούς, σε απόσταση λίγων μέτρων από τα ανοιχτά παράθυρα σπιτιών, να περνούν καθημερινά τριαξονικές νταλίκες και πούλμαν; Σε δρόμους που καθημερινά χρησιμοποιούν παιδιά για να πάνε στο σχολείο να κινούνται σε καθημερινή βάση φορτηγά; Το έδαφος στην πλατεία-έκτρωμα της Λ. Ειρήνης, δεν υποχώρησε από μόνο του. Για όλα αυτά δεν χρειάζονται ιδιαίτερα κονδύλια. Μόνο ενδιαφέρον για βελτίωση της ζωής των κατοίκων. Κάποτε, για πολύ λίγο, η τροχαία σταματούσε τα βαρέα οχήματα που έμπαιναν από την Λ. Πειραιώς στην Μακεδονίας και μοίραζε κλήσεις. Το πρόβλημα φάνηκε να λύνεται, μέχρι που αποδείχτηκε το αντίθετο. Γνωρίζουν άραγε οι υποψήφιοι Δήμαρχοι και δημοτικοί σύμβουλοι τι στρίβει καθημερινά από την Πειραιώς στην Μακεδονίας, από την Ράλλη στην Δωρίδος, από την Κωνσταντινουπόλεως στην Δήμητρος, την Αίαντος και την Διομήδους, από την Ειρήνης στην Μακεδονίας και την Πόντου; Για ελάτε στην θέση των κατοίκων. Θα μπορούσατε να μείνετε ήσυχοι εσείς; Φυσικά θα ήταν ευχής έργο να λειτουργήσει πάλι το πάρκο Λαού. Όμως ποιος θα εμπιστευόταν το παιδί του να πάει μόνο του εκεί, διασχίζοντας τόσους δρόμους-καρμανιόλα;

      • Η κυκλοφοριακή μελετη εχει συνταχθεί με γνώμονα το να εμποδιστεί η διέλευση βαρέων οχημάτων μεςα απο τον οικιστικό ιστό. Αυτή ήταν κι η επίσημη πρόταση της Κοινότητας προς το Δημοτικό Συμβούλιο και μπορείτε να αναζητήσετε τα πρακτικά. Το γραφείο της κοινότητας ειναι ανοικτό καθε μέρα για να ενημερωθείτε κι εγω προσωπικά ειμαι στη διάθεση σας για διευκρινίσεις.
        Στην επόμενη πενταετία θα δείτε μεγάλες αλλαγές στην περιοχή.

  6. Και με ποιά κριτήρια επιλέχθηκε να μείνει στην “επόμενη παραγγελία” ο κάτω Ταύρος? Και όλος ο άλλος Δήμος στην “προηγούμενη”?

      • Οπότε στον κάτω Ταύρο δεν απαιτούνται νέες πινακίδες και τα διαθέσιμα χρήματα δεν είναι για τις δικές μας γειτονιές…

        • Προβλέψιμο σχόλιο. Αν δεν το καταλάβατε ξαναλέω οτι θα μπουν νέες πινακίδες και στον υπόλοιπο Ταύρο.

          • Προβλέψιμη απάντηση. Αντε να δούμε λοιπόν. Μακάρι να γίνει κάτι τέτοιο, αν και για ακόμη μία φορά θα είμαστε οι τελευταίοι στη σειρά…

  7. Κε Μπιθυμητρη

    Το περιβαλλον το οικονομικο που ζουμε η παρουσα και ελπιζω παρερχομενη δημοτικη αρχη το στηριζει οντας πολιτικα φιλοκυβερνητικη μη αντιδρωντας στις μνημονιακες οικ. πολιτικες,χειροκροτωντας τους απεριγραπτους Αδωνι ,Μητσοτακη, και Χατζηδακη στις φανφαρες της ελεημοσυνης στο ΚΕΠ Ταυρου.Μαλλον ζητε αλλου . Τα παζοδρομια της οδου Ηρας ειναι το σασεξ στορυ ττη απερχομενης αρχης στον Ταυρο. Αντε και η παιδικη (ΧΑΡΑ η ΛΥΠΗ).Πηγαινοντας προς το μοναδικο εμπ. κεντρο το Athens Heart πισω απο το γηπεδο του ΑΙΑΝΤΑ σπας τουλαχιστον τα αμορτισερ του αυτοκινητου σου.
    Στην πλ Ειρηνης πιστα εντουρο . Στην οδο Ποντου χτες ριξανε λιγα χαλικια. Στο δε οικοπεδο Μετζιδιε ο ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΣ προεδρος που εχετε απο τον Νοεμβριο ΜΠΑΖΑ_ ΜΠΑΖΑ_ ΜΠΑΖΑ καθαριζει.Το γιοφυρι της Αρτας θα το ειχε χτισει . Μην μιλησουμε για καμμια μπορα και την οδο Πειραιως . Εκει θα πρεπε να ντυνεται τον παραπανω προεδρο λιμενοφυλακα και ναυαγοσωστη.Φτανουν αυτα για πρωτη επαφη. Στην διαθεση σας .

  8. Μια ακομη επισημανση.
    Θα ηθελα επωνυμα να γραφουμε και να συζηταμε οπως εγω κανω παντα σε αυτη την σελιδα που πιστευω ειναι αντικειμενικη.

    • Κύριε Δαμίγο, κατ´αρχην ευχαριστω για τα σχόλια σας και συμφωνώ στα περί ανωνυμίας.
      Δευτερευόντως, ο “ανεκδιήγητος” όπως τον αποκαλείτε πρόεδρος και ολοι οι σύμβουλοι της κοινότητας προσπαθούν καθημερινά για το καλύτερο. Ειναι τουλάχιστον απρέπεια να χαρακτηρίζετε έτσι ανθρώπους ακομα κι αν δεν αναγνωρίζετε την προσπάθεια τους.
      Όσον αφορά την ουσία τώρα, κανεις δεν ισχυρίστηκε ποτέ οτι όλα λύθηκαν. Μαγικά ραβδακια υπαρχουν μονο στα παραμύθια. 3,5 χρονια γίνεται μια προσπάθεια να μαζευτούν τα οικονομικά του δημου, να βρεθούν πόροι για να γίνουν έργα υποδομών, παράλληλα να εφαρμοστεί όσο γίνεται κοινωνική πολιτική για τους χτυπημένους απο την κρίση συμπολίτες μας. Ναι, υπαρχουν ακομα ανοικτά θεματα. Ναι, οι λακούβες μπήκαν σε δεύτερη μοίρα γιατι προειχαν αλλα.
      Κανειίς δεν μιλάει για success story, αλλα για δουλεια που εχει γινει. Αποτελέσματα εχουν υπάρξει και ακομα εχουν ενταχθεί για χρηματοδότηση κι εχουν εγκριθεί ενα σωρό έργα (σας παραπέμπω στον απολογισμό).
      Με λίγα λόγια αν όπως εύχεστε, η παρούσα δημοτικη αρχη αποχωρήσει (δεν το βλέπω όμως να σας βγαίνει η ευχή) η επόμενη θα εχει τα πράγματα στρωμένα κι έτοιμα για υλοποίηση.
      Κι εγω στη διάθεση σας. Οπότε θέλετε.

      • οτι να ναι πραγματικά. Με άλλα λόγια να αγαπιόμαστε και απαντήσεις πολιτικές… Κύριε Μπιθυμήτρη όλο το τελευταίο διάστημα μας έχετε ενημερώσει με κάθε τρόπο οτι μάχεστε στον ιδιωτικό τομέα και οτι δεν σας έχει χαριστεί τίποτα. Το σέβομαι πραγματικά. Γνωρίζεται καθόλου από στοχοποίηση? Απο δημιουργία βραχυπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων στόχων? Απο στρατηγική? Απο business plan? Ειμαι σίγουρος οτι τα ξέρετε, και μάλιστα πολυ καλά. Απαντήστε μου λοιπόν, τι θα γίνει σε οποιαδήποτε εταιρία, οταν παρουσιάσετε την στρατηγική σας και του στόχους σας για τα επόμενα 4 χρόνια και στον απολογισμό οταν έρθει αυτή η στιγμή, παρουσιάσετε το 20% υλοποιημένο. θα δεχτούν οτι δεν μετρήσατε καλά την κατάσταση και δεν είχατε λεφτά? θα δεχτουν οτι θα τα κάνετε του χρονου ή μετα απο χρόνια? Μαλλον κύριε Μπιθυμήτρη θα σας στείλουν σπίτι σας γιατί αποτύχατε να κάνετε αυτά που δεσμευτήκατε. Αφού λοιπόν μας δείχνετε με καμάρι τον απολογισμό σας, παρουσιάστε μας αναλυτικά και το πρόγραμμα του 2010, που με το ίδιο καμάρι παρουσιάζατε τότε. Και πείτε μου με κάθε ειλικρίνεια νιώθεται πετυχημένος? Κάνατε αυτά που λέγατε? Πρέπει να σας εμπιστευτεί ο κόσμος?
        Κύριε Μπιθυμήτρη, επειδή ειστε περήφανος Ταυριώτης, συμφωνείτε οτι πέτυχε η συνένωση Μοσχάτου – Ταύρου? Είναι οι γειτονιές παραπλήσιες? έχουν τις ιδιες παροχες?
        Ειναι σημαντικό για να καταλάβει και ο κόσμος στο Ταύρο πως βλέπετε εσεις τα πράγματα, που ζητάτε να σας εμπιστευτεί. Απαντήστε όμως πραγματικά με ενα ναι και ενα οχι, γιατι τα μισόλογα δεν βοηθάνε κανένα.

        • Αν απαντήσω με ένα ναι ή με ένα όχι θα με περάσετε για βλαμμένο…
          Αν θέλετε να σας απαντήσω οπως πρέπει κι όχι οπως θέλετε πείτε μου.

          • Για απάντησε μου όπως πρέπει… άλλα όχι σαν πολιτικός γιατί δεν είσαι (και αυτό το λέω για καλό)

        • Στον ιδιωτικό τομέα, σταθμίζονται οι συνθήκες και από τις δυο πλευρές. Μια δημοτική αρχή, ακόμα κι οι καλύτερες, έχει μόνο να απολογηθεί, γιατί έτσι μάθαμε στην Ελλάδα.
          Η στοχοποίηση άφού το αναφέρατε, έχει ποιοτικά, ποσοτικά και χρονικά κριτήρια. Όλα συμβάλλουν στην επίτευξη του στόχου. Κι οι στόχοι αναθεωρούνται ανάλογα με την δυναμική της αγοράς και με τις δυνατότητες της κάθε εταιρείας.
          Μια εταιρεία λοιπόν, σταθμίζει όλα τα προαναφερόμενα, όταν κάνει την αξιολόγηση του προσωπικού της. Μπορεί να είχα πάει λοιπόν σπίτι μου, μπορεί να είχα πάρει και προαγωγή, ανάλογα με την προσωπική μου συμβολή στο σύνολο της πορείας. Ατυχές το παράδειγμα σας. Σε ένα θα συμφωνήσω οτι όλη η δημόσια διοίκηση δεν έχει προσαρμοστεί. Στο σύγχρονο management. θα ήθελα να συμβάλλω σε μια τέτοια αλλαγή σε τοπικό επίπεδο, αν μου δινόταν η ευκαιρία. Θα δείτε κι άλλο σχόλιο μου πιο κάτω, σε δικό σας πάλι σχόλιο αναφορικά με το οτι επιλέγω (και το 2010 και τώρα) να μοιράζομαι απόψεις και θέσεις και να μην παροτρύνω κανέναν να ψηφίσει οτιδήποτε. Παροτρύνω μόνο να σκεφτείτε “έξω από το κουτί” που μάθαμε τόσα χρόνια. Παροτρύνω όπωσδήποτε να αναζητήσετε πρόγραμμα και σχεδιασμό, με βάση τις πραγματικές συνθήκες και στις άλλες επιλογές που έχετε για αυτές τις εκλογές. Αν βρείτε, η επιλογή είναι εύκολη. Τίποτα άλλο, μόνο αυτό. Καλημέρα και πάλι.

  9. Ας εξηγήσει κάποιος λοιπόν στον απλό ανώνυμο πολίτη ο οποίος επιλέγει τους αιρετούς με την ψήφο του, τι ακριβώς έχει γίνει στον Δήμο Ταύρου τα τελευταία 3μιση χρόνια. Όχι τι έχει εγκριθεί ή τι σχεδιάζεται να γίνει, αλλά τι πραγματικά έχει γίνει.
    Ας εξηγήσει κάποιος στον ανώνυμο πολίτη με ποιο σκεπτικό η κάκιστη οδοποιία, έχει περάσει σε δεύτερη μοίρα. Σε δεύτερη μοίρα άραγε σε σχέση με τι; Με τον αγώνα να μην χάσουν τις θέσεις τους οι συμβασιούχοι του Δήμου;

    • Δεν συμφωνείτε αγαπητέ/η οτι πρέπει κάποιος πρώτα να τακτοποιήσει τα οικονομικά του δήμου του για να μπορέσει να χρηματοδοτήσει την λειτουργία του και τα έργα που έχει προγραμματίσει?
      Για το τι πραγματικά έχει γίνει και τι πρόκειται να γίνει έχουμε απαντήσει επανειλημμένα. Αναφέρονται και στον απολογισμό. Αν δεν τον έχετε διαβάσει, είναι εδώ: http://aefthimiou.gr/?page_id=251
      Για όσα δεν έγιναν, έχω ήδη απαντήσει. Όμως όσα εξαγγέλθηκαν το 2010, είναι ήδη σε εξέλιξη. Δεν κοροϊδέψαμε κανέναν.
      Αν επιμένετε ωστόσο οτι θα μπορούσαν να έχουν ήδη ολοκληρωθεί, αντικειμενικά μιλώντας, τότε μάλλον αντιλαμβανόμαστε την πραγματικότητα διαφορετικά.

      • Δηλαδή το 2010 έδωσες πλάνο 10ετιας? Μπορεις να μου δειξεις αυτο που το αναφέρεις? Αλλιώς ειναι ενα πρόγραμμα κοροιδίας.

        • Αυτό που προσπαθώ να σου εξηγήσω, είναι τα έργα στα οποία δεσμεύθηκε η δημοτική αρχή το 2010, έχουν ξεκινήσει από καιρό να εφαρμόζονται.
          Η ένταξη τους σε χρηματοδοτικά προγράμματα είναι μέρος της υλοποίησης τους, όσο κι αν δεν το δέχεσαι. Θα προτιμούσες να γίνουν με τραπεζικό δανεισμό και να ετοιμαστούν γρήγορα-γρήγορα για να κερδίσει ο δήμαρχος τις εκλογές? Σε ποιόν αρέσει να απολογείται στο κάτω-κάτω? Οι δήμαρχοι που έκαναν έργα βιτρίνας και με ξένα λεφτά είναι συνυπεύθυνοι για την σημερινή κατάσταση.
          Είναι λογικό να βλέπει ο καθένας το πρόβλημα έξω από την πόρτα του, αλλά όπως και να το κάνουμε, υπάρχει κι η συνολική εικόνα κι αυτή είναι αυτή που δείχνει ο απολογισμός. Κάναμε εκείνα που επέτρεπαν οι συνθήκες και ετοιμάσαμε εκείνα που υποσχεθήκαμε. Δεν παρότρυνα ποτέ κανέναν να με ψηφίσει, απλά μοιράζομαι με όλους τις σκέψεις μου κι όπως ίσως έχεις παρατηρήσει, απαντώ σε όλους γιατί το θεωρώ χρέος μου. Ακόμα και προς τους κακοπροαίρετους πολλές φορές. Ούτε τώρα θα παροτρύνω κανέναν, πάλι συζητώ. Εκείνο όμως που θα παροτρύνω όλους, είναι να αναζητήσετε πρόγραμμα και σχεδιασμό στις άλλες επιλογές που έχετε. Να τα βάλετε σε μια ζυγαριά, ο καθένας ξέρει για τον εαυτό του, ας μάθουμε όμως και για το σύνολο ρε παιδιά. Καλημέρα.

      • Προσέξτε τι λέτε γιατί δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα. Περάσατε σε δεύτερη μοίρα έργα που έπρεπε να έχουν γίνει. Δαπανήθηκε κάποτε ένα σεβαστό χρηματικό ποσόν για την συντήρηση των δρόμων. Των κεντρικών δρόμων οι οποίοι επιβαρύνονται με όλη την κίνηση των βαρέων οχημάτων στην περιοχή της Πλατάνας και των Περιβολιών. Φυσικά αυτό δεν έγινε από την σημερινή Δημοτική Αρχή, αλλά από την προηγούμενη. Η σημερινή αρκέστηκε να προχωρήσει σε διαπλάτυνση οδών δευτερευούσης σημασίας ή για να το θέσω καλύτερα οδών που επιβαρύνονται με καθόλου ή ελάχιστη κίνηση. Μεγάλωσε τα πεζοδρόμια, άλλαξε τον φωτισμό, χώρισε ακόμα και τις θέσεις στάθμευσης. Τότε άραγε τα οικονομικά του Δήμου δεν ήταν σε άθλια κατάσταση, ή θα μου πείτε την γνωστή αιτιολογία ότι δηλαδή τα χρήματα είχαν ούτως ή άλλως εξασφαλιστεί από το πακέτο στήριξης οπότε και έπρεπε να δαπανηθούν για να μην χαθούν; Ειλικρινά προσπαθώ να βρω τον λόγο που δόθηκαν αυτές οι προτεραιότητες, χωρίς να βάλω το πονηρό στο μυαλό μου, και δεν τον βρίσκω. Πως είναι δυνατόν οι κεντρικοί οδικοί άξονες να έχουν διαλύσει λόγω της προχειρότητας της ανακατασκευής τους και η Δημοτική Αρχή να δαπανεί χρήματα για τον καλλωπισμό των δευτερευόντων. Αν δεν υπάρχει δόλος ή συμφωνίες άλλου είδους, τότε πραγματικά είναι άξιο μεγάλης απορίας.
        Πάμε παρακάτω. Χρειάζεται να σας αναφέρω πόσα χρόνια ακούω γι’ αυτές τις περιβόητες μεγάλες αλλαγές στο κυκλοφοριακό, ή μπορείτε να αρκεστείτε στον λόγο μου; Από την εποχή του Βακαλόπουλου, κάποια στιγμή, κάποια μέρα η περιοχή της Πλατάνας θα άλλαζε τελείως. Ποτέ δεν έγινε αυτό και για να σας πω την αλήθεια, δεν πρόκειται να γίνει. Είναι τόσα πολλά και τόσο μεγάλα τα συμφέροντα που θέλουν τον Ταύρο κέντρο διέλευσης βαρέων οχημάτων που δεν θα επιτρέψουν καμία αλλαγή όχι σε πέντε, ούτε σε πενήντα πέντε χρόνια. Σοφή κίνηση θα ήταν επιτέλους να αρχίσουμε να το παραδεχόμαστε, μήπως και το πάρουν απόφαση οι ελάχιστοι που έχουν την δυνατότητα να εγκαταλείψουν την περιοχή, εξασφαλίζοντας μια καλύτερη ποιότητα ζωής στα παιδιά τους.
        Μιλώντας για παιδιά, οι παιδικές χαρές της περιοχής νομίζω ότι έχετε υπόψη σας σε τι κακό χάλι βρίσκονται. Το τραγικό γεγονός με το λούνα παρκ-έκτρωμα στην Αργυρούπολη μας βάζει σε τρομακτικές σκέψεις αντικρίζοντας κούνιες σκουριασμένες, τραμπάλες ετοιμόρροπες, τσουλήθρες που τρίζουν στην περιοχή μας. Το αναφέρω, γιατί αν γίνει το κακό που όλοι απευχόμαστε, δικαιολογίες περί οικονομικών του Δήμου, προτεραιοτήτων και οικονομικής κρίσης, θα εκθέσουν περισσότερο την ήδη εκτεθειμένη Δημοτική Αρχή.
        Αυτό που είναι απογοητευτικό δεν είναι το πάρκο στην Ειρήνης και Μακεδονίας που δεν έγινε ακόμα. Ούτε τα πεζοδρόμια που τα μισά βλέπονται ενώ τα άλλα μισά σκοντάφτεις στις στραβές πλάκες. Είναι το γεγονός ότι παιδιά του δημοτικού, είναι αναγκασμένα να τσαλαβουτάνε στα νερά της βροχής που λιμνάζουν, να περιμένουν να περάσουν τον δρόμο μετά τις τριαξονικές νταλίκες , να εισπνέουν τα καυσαέρια, να συγκεντρωθούν για να διαβάσουν με όλη την φασαρία του δρόμου και να ρισκάρουν την ζωή τους διασχίζοντας τριτοκοσμικούς δρόμους-καρμανιόλα.
        Σε πέντε χρόνια που θα έχουν τακτοποιηθεί ελπίζω τα οικονομικά του Δήμου αλλά δεν θα έχει αλλάξει εντελώς τίποτα, εδώ θα είμαστε. Και τουλάχιστον εμείς, θα τα φωνάζουμε ακόμα.
        Και κάτι τελευταίο. Φυσικά και αντιλαμβανόμαστε την πραγματικότητα διαφορετικά. Εμείς από την θέση του απλού πολίτη μιλάμε για υπαρκτά προβλήματα, οι υποψήφιοι για άλλα πράγματα. Υποψήφιος δεν υπήρξα ούτε πρόκειται να γίνω ποτέ. Αν όμως ήμουν, ένα πράγμα δεν θα έκανα στα σίγουρα. Δεν θα ειρωνευόμουν έναν ψηφοφόρο ποτέ και ειδικά παραμονές των εκλογών. Ήμουν δεν ήμουν σίγουρος ότι ο συνδυασμός που με υποστηρίζει έχει πολλές πιθανότητες να εκλεγεί. Σκεφτείτε το λίγο και θα διαπιστώσετε τους λόγους.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ